zaterdag, december 30, 2006

Bpitch Control night@ Petrol 29/12/06

Na een vermoeiende dag van steenruimen en horecawerk was er tijd voor 'ontspanning'.

De enkeling in mijn aanwezigheid was Tim en wij hadden een vermoeden dat er weinig volk zou optreden,maar het tegendeel werd bewezen toen we aan Petrol aankwamen.

Tussen 1 en 2 uur werd we opgewarmd voor de eigenlijke headliner van de avond,maar deze opwarmer was voor mij en Tim al de climax van de avond.
We spreken hier over Paul Kalkbrenner (****) die er in slaagde mooi opbouwend werk te leveren in zijn set met zalige fonkelende blieps die mijn lichaam niet in bedwang konden houden.
De stijl wordt ook wel eens omschreven als neo-trance,maar dat heeft voor véél mensen al direkt een verkeerde voeling.
Na een uur bedwelmende muziek was het de beurt aan hoflevarancier van het label: Ellen Allien(***).
Haar nummers waren ook wel de moeite om te beluisteren,maar telkens dat je denkt dat ze naar iets aan het bouwen is wordt het abrupt afgebroken.Haar stijl bevalt me wel,maar kan me niet heel de set in beweging houden.

check ook www.bpitchcontrol.de

en

lees meer op http://www.kindamuzik.net/artikel.php?id=11248